Tema: Re: verslo pradzia atidedama
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-24 10:57:14
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hbsck5$5ff$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, tikrai yra mažesnių stavkių. Pvz. http://www.cimbanque.com/ :1st
> minimum deposit : 5'000 EUR / 5'000 USD / 5'000 CHF. Ir čia praktiškai
> pirmas bankas, kuriuo pasidomėjau. Ir nesuprantu kokia prasmė visems
> bankams užsikelti tų pradinių įnašų dydį - juk taip susiaurinti klientų
> ratą.

Prasmė yra - atsifiltruoti reiklius, bet nerentabilius klientus. Mano
nuomone, tai pradiniai įnašai visai normalūs, ypač jei imti ne mūsų, 2,5
lygio eilės ekonomiką.

> O dėl to nesugebėjimo kontroliuoti, tai aš irgi manau, kad gerai. Tokiu
> būdų valdžios finansai turėtų tapti skaidresni , ji galėtų rinkti tik
> mokesčius už kokias nors paslaugas ir sukurti sistemą, kad žmonės būtų
> patys suinteresuoti susimokėti.

Ji galėtų, bet to nedarys, kol žmonės patys to nesukurs. Valdžia, ypač pas
mus, yra mūsų bjauriausių ID savybių sukišimas lauk, užkėlimas ant
pjedestalo, o tada vertimas lauk su pomidorais ir basliais. Kodėl taip
vyksta - vertėtų pasidomėt pas psichologus.

> Tokie pinigų judėjimo apmokestinimai, kaip kad PVM, iš kurio Lietuvoje
> surenkama didžioji biudžeto dalis, iš esmės yra reketas.

    Kodėl reketas?

    Reketas yra jo dydis, taikymo sritys (plotis, gylis, išimtys), o ne pats
mokestis.

    Žymiai geriau yra apmokestinti besotį vartotoją, nes dabartinės visos
vakarietiško tipo civilizacijos, valstybės, paremtos totalinės žemdirbystės
kultūra, yra būtent vartotojos. Ir kol neištinka rimtos krizės (dabartinio
laikotarpio esmine krize nepavadinčiau, greičiau supurtymu), investavimas,
darbo našumo kėlimas, infrastruktūros naujinimas, naujų darbo ir mokslo
metodų, o gal ir paradigmų paieška ir pan. - viskas yra antrame, o gal ir
išvis neaišku kuriame plane. Geriausias to pavyzdys - tos pačios JAV, kur
dauguma infrastruktūros yra didžiosios depresijos-pokarinio bumo laikų ir
jau gerokai atgyvenę.

> JAV jo iki šiol nebuvo ir vyriausybės išsivertė.

    Pardon, bet MKN, JAV nėra joks etalonas. Tai tik vienas iš vertinimo
atskaitos taškų. Būtų įdomu pažiūrėti, ar yra kokia nors koreliacija tarp
PVM taikymo faktinio efektyvumo ir šalies anglies išvestinių produktų
emisijos.