Tema: Re: verslo pradzia atidedama
Autorius: RaR
Data: 2009-10-24 21:47:57
P.s. Norėčiau pasitaisyti, kad valstybė nesukurta tam apie ką rašiau, bet
turėtų būti tokia jos funkcija. Ir, aišku, nekalbu kad tie prievartiniai
mokesčiai išnyks dabar, jie išnyktų tuo atveju, jei jų nebesugebėtų
surinkti.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų
pranešime:hbv1r1$3sa$1@trimpas.omnitel.net...