Tema: Re: verslo pradzia atidedama
Autorius: RaR
Data: 2009-10-23 17:07:47
Teisingai, ir nėra čia ko apeliuoti į kažkokią sąžinę, kviesti dėl kažko
aukotis. Rinkos ekonomika pagrįsta visų jos dalyvių egoizmu, ir būtent tas
naudos siekis priverčia ją suktis. Vyriausybė turi išmanyti rinkos dėsnius
ir jais naudotis. Jei ji tų dėsnių nepaiso ar nori juos nugalėti - veda
šalį, ar bent jau tuos, kurie nuo jos priklauso, į bankrotą. Žmonės, ir ypač
verslininkai, visada sieks veikti jiems naudingesniu keliu. Žinome kas
ištiko tokias šalis (keletas pavyzdžių dar išlikę), kurios vadovavosi ne
rinkos dėsniais, o bandė žmonėms įdiegti savo įsivaizduojamus motyvus ar
kvietė pastoviai dėl kažko aukotis.