Tema: Re: verslo pradzia atidedama
Autorius: Soros
Data: 2009-10-22 12:58:38
Atsakymai:
Visi iskaitymai i tavo banko saskaita privales buti irodyti kaip paskolos,
algos ar tarp seimos nariu, visi kiti mano ziniomis bus apmokestinti.
Kysiams ir atkatams nera tos sumos.. :) neverta.
Pavedimai nebutinai , siuo metu pervedimai per Paypal ir tik tada i
saskaita, bet visviena i saskaita, o ir Paypalas mano ziniomis bendrauja su
vmi.
O pajamos butu kaip papildomas saltinis...

Vmi pazystamu patarimas - jei jau NEIMANOMA kitaip tai tik tada steik
imone... bet pagalvok kaip ja uzdarysi jei nepasiseks ir sues konkurentai
arba ideja bus bloga.
Apskritai laukiu kada pasikeis poziuris i parduodamas prekes ir paslaugas
uzsieniui kas liecia mokescius.
Pavyzdiui esi jurininkas ir kol buni juroje gauni alga tai ji yra
neapmokestinama, tai reiskia kad dirbai ne LT ir... Jei pakeistu sia tvarka
zinau neviena net ir dabar svarstanti apie pilietybes keitima, o va
pagamines ir pardaves preke turi atsiskaityti po polnoj... ir nesvarbu kad
mazini deficita, kurio nesugeba valstybines imones. O svarbiausia uzsidirbi
budamas verslus ir neprashai pasalpos.
O konkurencija is Taivanio ir Kinijos susidure patys zinot... Chipo is
Taivanio siuntimas kainuoja 1.9$ pabandyk is Lt issiusti ji i UK 4.5 Lt
:))))) kai kaina apie 40LT.