Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: Sail
Data: 2012-05-16 16:36:19
Hmm. 2 mlrd litų, ir nauda neturėtų akivaizdžiai būti matoma? Imho nauda nuo
tokios sumos turi būti kažkur jau matoma.

Ne, tapatintis su šia valstybe aš negaliu. Taip, likimas lėmė čia gimt, jos
pasą turiu, bet užtai jai mokesčius moku. Nu kuo aš kaltas, kad gimiau šiam
durnių laive (teiginiui pagrįst - siūlau įsijungti random kokį lietuvišką tv
kanalą. Ir dar paklausyti laidų apie seimą ir dar geriau jame sakomas
kalbas). Tai dabar turėčiau smerkt save patį?

Kitur važiuot kol kas nesiruošiu, nes ten aš imigrantas būčiau, kuris
nereikalingas šiaip.

Taip kad - už gyvenimą čia susimoku kiek reikalauja, o valstybės dalim manęs
nelaikykit. Gyvenom gi CCCP, bet juk savęs tai netapatinom su valstybe.
Tiesiog taip likimas leme.