Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-16 16:07:25
Sail rašė:
> Tai jau minėjau disclaimery, kad iš sodros nieko nesitikiu. Iš savo vaikų -
> taip pat. Jei kažką norės man padėt, tai ačiū, jei ne, tai ne, jų reikalas.

Bepigu tau iš jų nesitikėt, jei tu jiems užkrauni tokią naštą, o kartu
taip ciniškai-niekšingai (netaikau asmeniškai) pergyvendamas dėl PF
procentų iš Sodros dalies...

> Telekomas buvo parduotas už 2 mlrd lt. 2002 metais. Juntama pinigų suma,
> kurią galima buvo panaudoti perėjimui prie kaupimo sistemos, bent dalinės.
> Pasakyk man bukam, kur ta suma dingusi? Nes jei ją išleido kam nors, tai

Jei pinigai būtų nedingę, tik jei jie būtų krūvoje, tai iš jų jokios
naudos tikrai nebūtų. Išleista ta suma. Kažkiek pravalgyta (kam irgi
reikia pinigų), kažkiek investuota. Nežinau. Nauda nebūtinai turi būti
akivaizdžiai matoma.

> Link kur suku - valstybė bet kurio atveju pinigus prasmeigs. Čia kaip ubagui

Valstybė bet kuriuo atveju yra ne tai, kas yra kažkur šalia tavęs ir be
tavęs. Valstybės dalimi esi ir tu.
Todėl jei kaltini ir pasmerki valstybę pinigų prasmeigimu, tai turėtum
visų pirma kaltinti ir pasmerkti patį save. Nebent pagal vieną iš
idiotiškų sąmokslo teorijų gali labai „aiškiai“ identifikuoti tokią
niekšingų valdžiažmogių grupę, kuri, kaip tik išgrobstė ir išdraskė
kolūkius, taip tuos 20 metų iš visų tik ir vagia, visus engia... :-)