Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: Sail
Data: 2012-05-16 09:19:15
O bet taciau - kai begom is sodros, zadejo 5% pervedinet i privacius fondus.

O kiek paliko dabar - 2%?

Taigi oficialiai apipiso, nesilaiko savo sutarties salygu. T.y. dali busimu
ismoku is sodros sumazino pagal pradines salygas, o perveda i privacius deja
maziau.
Man tik keista, kad joks teisininkas nebando prisiteisti trukstamos dalies.

Nes viena diena sugalvos i privacius fondus nepervest nieko, ir is sodros
nemoket nieko (cia disclaimeris - ir taip nieko nesitikiu is sodros gaut).

Siaip tai nuostabus isdurimo mechanizmas. Nuostabus tuo, kad niekas savo
teisiu nebando apginti. Man paciam to daryt nesiulykit - ne teisininkas esu,
tai per brangiai kainuos pats procesas.