Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: Sail
Data: 2012-05-16 12:58:01
Kaip sodra veikia tai puikai supantu. Ta ir turejau minty, kad nuo
isdalinimo sistemos buvo bandymas laipsniskai pereiti prie kaupimo sistemos.

Tavo mintys butu kaip ir viskas teisingai, imho tik valsytybe poliubomu
skolinsis, kol pries liepto gala, nepriklausomai, ar bus kuriama pensiju
kaupimo sistema, ar ne.

Tik jei kaupimo sistema kurs, tai gal kas nors liks ir man. O skolintis juk
galima ir atominei elektrinei, skrydziui i menuli, tautiniam traktoriui,
metro statybai, na sugalvok ka nori - juk skoliniasi tam, kad nubyretu
kazkas proceso metu i savo kisene. Ir viskas ateities kartu saskaita.