Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: Soros
Data: 2012-05-15 12:42:54
Deja SEB administravimo procentai vieni didesniu.

Apskritai kalbant man si sistema nepatinka, kadangi viskas eina visviena per
Sodra tai joje ir turejo buti mano saskaita, ir i ja kas menesi ikrentantys
litai, veliau juos dalimis ar visus galeciau deti i fondus, indelius,
obligacijas.
Esme, kad nereiketu pereiti is vienos firmos i kita o viskas butu vienoje
svetaineje labai panasiai i akciju birza, kai fondai siulosi ir dar
indeliai ne/terminuoti/kaupiamieji visu LT banku bei LT vyriausybes
obligacijos.
Taip galetum dali laikyti vienam fonde dali kitam, gal dar indeli galetum
tureti, nesvarbu kad suma nedidele, bet butu diversifikuota.
Siuo metu as mielai padeciau indeli o ne laikyciau kokiam fonde, o gal net
ir tiesiog laikyciau saskaitoje niekur nededamas. Butu zmogus laisvas
pasirinkti.
Man dar nepatinka informacijos nebuvimas apie fondu detalia struktura, nes
dabar matomas tik fondo galutinis rezultatas. Nezinant jo sudeties ir
sandoriu lieka neaisku ar jis dirba saziningai.
Jei per diena Fondas is savo kito fondo parduoda ir veliau nuperka su
nuostoliu kazkokiu akciju ar kas gali tai sukontroliuoti, na ok ne per diena
o per menesi... Ir zinodamas negalesi apkaltinti, nes tai privatus fondas
kuriuo mes "pasitikedami" jame ir dalyvaujame.
si info nera skatinimas atlikti veksmus, bet tik asmenine nuomone.