Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-16 10:28:52
Sail rašė:
> O bet taciau - kai begom is sodros, zadejo 5% pervedinet i privacius fondus.
>
> O kiek paliko dabar - 2%?
>
> Taigi oficialiai apipiso, nesilaiko savo sutarties salygu. T.y. dali busimu
> ismoku is sodros sumazino pagal pradines salygas, o perveda i privacius deja
> maziau.

Logiška. Tuoj žiū apskritai nafik nutrauks arba sodros mokesčiai dar
gerokai didės. Ir bus teisinga (ta prasme, kad neišvengiama ir/ar
mažesnė blogybė). Mano galva nėra ko žaisti investavimo į privačius
fondus (kiek jie apskritai gali būti nenuostolingi, perspektyvūs aš
nenagrinėjau, nors rezultatai tikrai neblizga ir abejonių netrūksta, ar
ne...?), kai/jei nesugebam išmaitinti savų pensininkų (tėvų) ir kraunam
savo pareigos skolas savo vaikams, kurie turės maitinti mus.
Tai aš net labiau už radikalų šios sistemos pertvarkymą ir/ar skausmingą
perbalansavimą, nes vis nesugebama jos padaryti nenuostolingos.