Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: Sail
Data: 2012-05-16 11:18:05
Bet pagalvok logiskai, tau sistema, isdalinanti einamas imokas, patinka
labiau, nei sistema, kaupianti turta ateiciai?

Cia buvo sveikintinas bandymas pereiti nuo prastos isdalinimo sistemos prie
normalesnes kaupimo sistemos.

Jei dabar paaiskejo, kad negalim sau to leisti, tai ok, tegu valstybe daro
dalini grazinima visu i sodra, tiek, kiek sumazino imokas i privacius
fondus.

O siaip tai gan akivaizdu , kad salis vienaip ar kitaip riedes subinen -
emigracija, zmoniu senejimas, mazes mokesciu moketoju, tad kils mokesciai,
kas dar labiau skatins visus begti lauk. Plius neatsakinga politika,
korupcija, kylancios energijos kainos - tad ir surenkami pinigai bus
svaistomi, kaip ir anksciau.
Vien atomines projektas ko vertas - pzdc. Vidury lauku statyt elektrine, kai
aplink vartotoju ner. Butu aliuminio pramone salia ar pan, tai suprasciau.

Pamenat istorija, kaip soviniu gamykla valstybe state prie Kauno? Dabar ten
amzinas minusas, norima ja nuprivatizuot, etc. Sikna visiska.
Nu bet soviniai tautiniai! Bybi i aki rusu okupantams!

Pamatysit, su elektra bus tas pat. Reiks pirkt brangiai, ibo investuotojui
juk investicija reik atsiimt. Pamenat telekomo privatizavima? Tada tai
mokejom visi uz rysius nuosirdziai daug, gerai mobilkos monopolista
prismauge.

Ignorinkit siaip - buvo noras pababmet pietu proga.