Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: Sail
Data: 2012-05-16 13:49:13
Tai jau minėjau disclaimery, kad iš sodros nieko nesitikiu. Iš savo vaikų -
taip pat. Jei kažką norės man padėt, tai ačiū, jei ne, tai ne, jų reikalas.

Telekomas buvo parduotas už 2 mlrd lt. 2002 metais. Juntama pinigų suma,
kurią galima buvo panaudoti perėjimui prie kaupimo sistemos, bent dalinės.
Pasakyk man bukam, kur ta suma dingusi? Nes jei ją išleido kam nors, tai
žiūrėk kokį objektą turėjo pastatyt. Bent jau tautiniai traktoriai turėjo
gatvėm važinėt. O kur tai yr?

Link kur suku - valstybė bet kurio atveju pinigus prasmeigs. Čia kaip ubagui
milijoną duot - po kurio laiko situacija atistato į normalią pusiausvyrą, ir
ubagas vėl tokiu lieka.

Kadangi šiuo atveju ubagas tai valstybė, nėra prasmes remti nei jos, nei su
ja susijusios sistemos. Nes skola bus bet kuriuo atveju, ir didėjanti.

Taip, yra kažkokia socialinė neteisybė, nes dabartiniai pensininkai dirbo
tarybiniais laikais.