Tema: Re: pensiju fondai SEB-->MP
Autorius: marukas
Data: 2012-05-16 11:27:15
Visa tai demokratijos kaina :) Valdzioje visada bus tie patys zmones kaip
paprasti eiliniai, tik su siknom suktesnem, su visom is to isplaukianciom
pasekmem ;) Kaip greitai bres visuomene, tiek greitai geres ir valdzia :)
Bet idealiai gerai niekada nebus :) Vienu zodziu, belieka arba bambeti arba
susitaikyti su zaidimo taisyklem ir bandyti nepralosti :)

"Sail"  wrote in message news:jovnrt$urs$1@trimpas.omnitel.net...

Bet pagalvok logiskai, tau sistema, isdalinanti einamas imokas, patinka
labiau, nei sistema, kaupianti turta ateiciai?

Cia buvo sveikintinas bandymas pereiti nuo prastos isdalinimo sistemos prie
normalesnes kaupimo sistemos.

Jei dabar paaiskejo, kad negalim sau to leisti, tai ok, tegu valstybe daro
dalini grazinima visu i sodra, tiek, kiek sumazino imokas i privacius
fondus.

O siaip tai gan akivaizdu , kad salis vienaip ar kitaip riedes subinen -
emigracija, zmoniu senejimas, mazes mokesciu moketoju, tad kils mokesciai,
kas dar labiau skatins visus begti lauk. Plius neatsakinga politika,
korupcija, kylancios energijos kainos - tad ir surenkami pinigai bus
svaistomi, kaip ir anksciau.
Vien atomines projektas ko vertas - pzdc. Vidury lauku statyt elektrine, kai
aplink vartotoju ner. Butu aliuminio pramone salia ar pan, tai suprasciau.

Pamenat istorija, kaip soviniu gamykla valstybe state prie Kauno? Dabar ten
amzinas minusas, norima ja nuprivatizuot, etc. Sikna visiska.
Nu bet soviniai tautiniai! Bybi i aki rusu okupantams!

Pamatysit, su elektra bus tas pat. Reiks pirkt brangiai, ibo investuotojui
juk investicija reik atsiimt. Pamenat telekomo privatizavima? Tada tai
mokejom visi uz rysius nuosirdziai daug, gerai mobilkos monopolista
prismauge.

Ignorinkit siaip - buvo noras pababmet pietu proga.