Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-21 18:50:27
Nu tai prie ko aš ir lenkiu: neteisu (nerealistiška) yr pamatuot mokesčius "vat vertybė sukurta,
tai jau galim ir mokesčius paimt"; reliai mokesčiai renkami iš visko ko tik galima ir kas mažiausiai
kenkia ūkiui. Makakų stumdymo apmokestinimas visai nekenkia ūkiui -> idealus mokestis, na
bent jau kol makakų stumdytojų daug neprisiveisė ir jie nesiėmė lobizmo/langų_daužymo.
O vat realiai naudingo produkto/paslaugos apmokestinimas kenkia ūkiui, ale tiesiog nėr iš ko
rinktis - biudžetą tai reik kažkaip kamšyt, makakų nepakank gi ;)
O vat njusus apmokestintint - nerealu: išsibėgios njusistai ir tiek...