Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-21 18:27:46
Kaip galima ??? O pabandyk nemokėt :)
Mokesčiai - ne tai ko tu nori, o tai ką gali pasiimti valstybė. Ne iš to galo analizus imi :)
Kad nenuklyst į "valstybė" aptarimus: pvz. daugybė lietuvių nori nemokamo mokslo,
nemokamos medicinos, gerų kelių ir t.t. ir pan. -> dauguma lietuvių nori labai didelių
mokesčių -> valdžia/valstybė, kaip savo piliečių tarnaitė, ir stengias tuos mokesčius
surinkt. Nu bet kadangi dauguma visad priekvaišė, tai jau tas logiškas rezultatas
tai pačiai norinčiai daugumai kažkodėl nebepatink...