Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: Fred
Data: 2011-09-21 18:13:44
    A toks, kad nuo laimeto milijono moki valstybei, o nuo pralaimeto - negauni is jos. Sakykime, kai kurie spekuliantai gyvena is Forex spekuliaciju, oficialiai jie turetu moket nuo to mokescius.
    Is kitos puses, ar galima valiutiniu spekuliaciju metu vykstancius dalykus vadinti pelnu/nuostoliu? Tarkime, prisipirkau uz 100000 USD litu senu kursu 4:1, gavau 400000 lt. Laikiau kojinej ilga laika, dabar pakeiciau atgal i dolerius, jau turiu doleriu 160000. Turiu lygiai tiek pat litu ir gerokai daugiau doleriu, cia skaitosi, isejau i pelna, ar kaip?