Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: abc
Data: 2011-09-21 01:11:00
On 9/20/2011 10:50 PM, Tomas wrote:
> Bet neatrodo man, kad teigiamas balansas butu valstybes pusej :) Realiai - dirbanciu ir mokanciu normaliai mokescius pazhistu nedaug, pagrinde beveik visi yra biudzhetininkai (ar nuo biudzhetininku mokamu mokesciu biudzhetas auga..:?:)), didesnioji dalis - negana to, kad vejo jegainiu nestato, bet dar gi uzhsiregistravo darbo birzhoj, uzhkale skersa ant darbo birzhos darbo pasiulymu ir suka visokius naminius versliukus. Gyvena gerai. Tai kas cia ciulpia..?

"abc"<stogas.raudonas@cerpemis.dengtas>  wrote in message

Balansas, sakai? Sakai, "išdursit" Lietuvą, taip atkeršysit jai už
aukštus mokesčius? :) Negi Jūs su savo chebra tikrai manote, kad Jūs
gyvenate mėnulyje, o ne valstybėje "Lietuva"? O ir ligoninėse,
darželiuose, mokyklose netenka lankytis, ar po asfaltuotas ir apšviestas
gatves netenka važinėti? Greit neteks. Ir šildymo bobutėms ir seneliams
niekas nebekompensuos. Ir dar teks nepamiršti susimokėti NT/automobilio
dar kokį nors skambaus pavadinimo mokestį.

Žiūriu, lietuviai smagiai žingsniuoja graikų pėdomis, ir dar patys tuo
džiaugiasi! Vat kur mąstymo degradacija...