Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: Tomas
Data: 2011-09-21 00:47:50
Bet neatrodo man, kad teigiamas balansas butu valstybes pusej :) Realiai - dirbanciu ir mokanciu normaliai mokescius pazhistu nedaug, pagrinde beveik visi yra biudzhetininkai (ar nuo biudzhetininku mokamu mokesciu biudzhetas auga..:?:)), didesnioji dalis - negana to, kad vejo jegainiu nestato, bet dar gi uzhsiregistravo darbo birzhoj, uzhkale skersa ant darbo birzhos darbo pasiulymu ir suka visokius naminius versliukus. Gyvena gerai. Tai kas cia ciulpia..?