Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: Tomas
Data: 2011-09-20 23:37:03
Zhek, pardavinejam viens kitam ka nors, pvz makaka. Ash nuperku uzh ish taves 100 Lt - tu gauni pajamas, susimoki nuo to 100 Lt. Kitadien mes persigalvojam, ta pacia makaka perki tu ish manes, 100 Lt gaunu ash ir moku mokescius. Ir taip ishtisus metus stumdom viens kitam. Nei pas tave, nei pas mane nepadaugeja nei pinigu nei makaku, bet pazhiurek biudzhete kokia erekcija. Tai va tas pats ir su tavo paminetom loterijom ir forexu, kak ni kruti, visvien ishpistas liksi tu. Ishpistas valstybes.