Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: Fred
Data: 2011-09-20 23:59:18
    Taip, cia geras pavyzdys su tuo vienas kitam pardavinejimu. Siaip, manau, turetu buti taip, kad nuo vienos prekes mokestis sumokamas tik viena karta. Na o pinigai - apskritai ne preke, cia spekuliantu deka jie preke tapo. Mano nuomone, jei as neisigijau kazkokios prekes ar negavau paslaugos, mokesciu neturi but. Mokestis nuo produkto ar paslaugos turi eit, o ne nuo makaku stumdymo vienas kitam, IMHO ...