Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: fkt
Data: 2011-09-21 11:09:03
man atrodo ne taip klausimas pastatytas.
kad gavai pelno, tai tau valstybė bet kokiu atveju uždės mokestį, vien todėl, kad gavai pelną.
bet normaliai yra taip, jog susumuoji per metus patirtas išlaidas ir pelną, ir gale jei kažkiek lieka pelno, na tai viskas normaliai - susimoki nuo jo mokesčius, bet jei ant nulio išeini, tai kokie dar mokesčiai.
o va su azartiniai žaidimais tai biški nesąmonė, nes liepia mokėti nuo laikino gauto pelno, kuris gal išvis yra dešimt kart mažesnis, nei kad išvis patyrei išlaidų per metus.
na tokiu atveju, gal ten rinkti čekius reiktų kas kart išsigryninant jog va kas mėn po štuką išleidi, o kad vieną kart keturias laimėjai, tai dar nereiškia, jog metų sumoj laimėtojas likai.