Tema: Re: Mokesciai nuo Forex, loteriju ir azartiniu zaidimu. Pamastymai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-21 09:20:22
Sakai jei rinkt nuo durniu, biudzetas butu mazas? Nu gal...

"Alvidon"  wrote in message news:j5avfu$o8v$1@trimpas.omnitel.net...

Teisingiausia (naudingiausia šaliai bei visuomenei) imti visai atvirkščiai:
nuo realių paslaugų/prekių nieko,
o nuo makakų stumdymo bei lošimų - max. Vis kažkiek disciplinuotų
puskvaišius bei visai nekenktų
ūkiui. Tik va bėda - biudžetas labai jau kūdas gautus...

>>> http://www.dental-revue.ru/wiki