Tema: Re: Meanwhile in UK
Autorius: padugne
Data: 2010-07-07 23:18:51
On Wed, 16 Jun 2010 00:21:24 +0300, Alvidon wrote:

> Verslo planas: gaminti ir pardavinėti know-how. Ne to konkretaus
> know-how produktą gaminti ir pardavinėt, o būtent vis naujus ir naujus
> know-how.

Planas teoriskai zinoma geras, bet pakilus virs banalybiu lygio sitam
verslui reikia labai ilgalaikiu milzinisku investiciju. Tame tarpe ir i
konkreciu produktu gamybos baze be kuriu nieko gero neiseis.

> Planas aišku ne mano sugalvotas ir netgi ne naujas. Ir šiam planui
> reikalingą infrastruktūrą sunkoka nusiurbti. Beveik neįmanoma. Kaip ir
> greitai sukurt beje, pvz. CCCP'as per visą savo amželį taip ir
> nesugebėjo.

O vat kinieciai sugebejo, nes to realiai emesi. Netaip ir sudetinga.
CCCP visiskai atskiras atvejis, nes jie siurbe ta know-how su tokiu paciu
"entuziazmu" kaip ir kure, nenuostabu kad ir nesigavo.

--
kthxbai.