Tema: Re: Meanwhile in UK
Autorius: abc
Data: 2010-06-04 00:55:54
On 2010-05-26 19:23:49 +0100, "RaR" <RaR@lt.lt> said:

> Jau rašiau kad globalizacija yra parankesnė žemesnių pajamų šalių darbo
> žmonėms. Jie turi galimybę pabėgti į aukštesnio uždarbio zoną. Vat
> aukštesnio pragyvenimo lygio šalių darbo jėgai blogiau - jie ne tik kad
> neturi kur pabėgti, bet sunkmečiu dar susiduria su pigesnės darbo jėgos
> antplūdžiu.

sutinku, bet čia teorinis pasvaičiojimas. kad tai įgyvendinti
praktiškai reikia turėti stabilų ekonomikos augimo mechanizmą, o
šiandien aš visai neįsitikinęs, kad afrikiečiai ir azijatai padėkos JAV
už jų įdarbinimą į globalios sistemos įmonę ir , visuotinės
devalvacijos sąlygomis, potencialų tokių darbo vietų netekimą
(perkamosios galios sumažėjimą). man tai atrodo kaip erzinantis
žaidimas su morka.