Tema: Re: Meanwhile in UK
Autorius: Vasaris
Data: 2010-05-26 20:01:03
"lasaZ" <dainius.u%protect@gmail.com> wrote in message news:htis4a$itm$1@trimpas.omnitel.net...
>o bet tačiau germanai visada buvo griežtos fiskalinės politikos šalininkai - netgi infliaciją į Mastrichto kriterijus įtraukė per jų iniciatyvą.

germanai turėjo skaudžios patirties ir nekartą lipo ant grėblio. Bet skirtingai nei kitos tautos, iš to pasimokė. Rezultatus galima pamatyti nuvažiavus į vakarinę dalį, ir pabandžius ten palyginti gyvenimo kokybės lygį.

> Kai kas sakė, kad tokia politika ir buvo jų ilgalaikio sąstingio priežastis. Iš kitos pusės, kai pas juos nebuvo politinės valios ir įpročių formuoti burbulo, tai jie niekur toli neužlipo, bei niekur ir nenusileido pagreitintais tempais. Kažkiek pakilo ant auto exporto (kas dabar beviltiškai užlūžo) ir ant įvairių įrengimų gamybos (čia fliukų inžinieriai kaip žinia turi galios).

Augimas procento dalimis yra neabejotinai geriau, nei bet kokia sinusoidinė karuselė. Problema tik ta, kad vokiečių inžinieriniai sprendimai išvis ne pagal daugelio šalių kapitalizacijos sugebėjimus įsisavinti, nes ten, kol nenusmaugia kiniečiai su replikomis rinkos kokybės kartelės, jie daro taip, kad įrengimas skirtas veikti ilgai, patikimai ir minimaliu neveikimo laiku, jei, aišku, tik turi pinigų atlikti tarpinius aptvarkymus. Apie tai, kokio lygio informacinį palaikymą gauni su įranga, aš išvis patyliu, nes nėra net su kuo lyginti, turbūt apart japonų.