Tema: Re: straipsnis kodel Kubilius imasi contractionary policy
Autorius: Plootas
Data: 2009-01-28 09:41:36
sakyciau labai teisingas komentaras.
belieka prideti: "lietuvi, klaust ne ka tau Lietuva gali duoti, o ka tu gali
duoti Lietuvai"

pats straipsnis tai yra tik subjektyvus vertinimas kodel taupymo politika
musu atveju yra vienintelis geras sprendimas.
Islaidauti? Negalim - neturim rezervu
Palikti viska kaip yra - negalim bankrutuosim

Kas belieka? taupyti...