Tema: Re: straipsnis kodel Kubilius imasi contractionary policy
Autorius: Plootas
Data: 2009-01-23 14:33:42
1. koks cia krutas zodynas pas tave ?:) pas mane anglonas nerodo...
2. dabar isivaizduojam kaip skaitytojas perskaites apie ta "dirbtini
palaikyma" ir pradeda ieskoti informacijos apie tai. Google rezultatai
lietuviu kalba praktiskai visi apie dirbtini gyvybes palaikyma ir t.t.
ieskojimas anglisko atitikmens, kad suzinoti daugiau apie tai, tai tik laiko
gaisimas.