Tema: Re: straipsnis kodel Kubilius imasi contractionary policy
Autorius: xxA
Data: 2009-01-27 12:46:46
Kas svarbiau: turinys ar forma? Autorius pateik savo nuomon, yra 2
pasirinkimai: neskaityti i vis (=perskaityti ir nesuprasti), perskaityti ir
pateikti kontrargumentus. Bet skaitytojai rado trei keli: praom,
autoriau, padaryti privalomus reveransus, parodyti nuolankum, sukalbti
poterius - tada skaitysime.

domu, kad kiekvienas turi nuomon apie kriz, danas neabejoja, kad valdia
kalta, kokia ji bebt, bet idj apie ijim i krizs nra. Tik antklods
tampymas: mums (mokytojams, pensininkams ir t.t.) - didesnius atlyginimus ar
pensijas, mums (verslininkams) - maesnius mokesius, sportininkams -
mokesi lengvatos ir t.t. ir pan.

Tautai reikia atprasti galvoti, kad valdia visais ir kiekvienu pasirpins.