Tema: Re: Dėl kelių vertimų
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-03 01:37:40
Antanas rašė:

> _konkrečias pastabas mano vertimui_. Panašu, kad be prikaišiojimų dėl
> „replay gain“ daugiau nieko pridurti negali...

Galiu. Vertimas prastokas, nors mačiau ir daug prastesnių. Dėl šūdino
tikrai atsiprašau -- ne šūdinas, bet prastokas. Netoli iki šūdino.
Už taisyklingumą (ir pastangas jo siekti) tikrai pagirsiu, bet vertimo
kokybei, kaip jau spėjau, tai nedaug tepasitarnavo...

„Perlai“ (stilius-taisyklingumas, prasmė/tikslumas):

"Cancelled burning image to disc."
Rašyti atvaizdą į diską nutraukta.

"Burning was cancelled by user."
Rašyti į diską nutraukta.

"Copying disc was completed successfully."
Kopijuoti diską sėkmingai baigta.

Pastarieji tai ne pažodiniai, ne šabloniški vertimai (be to, kad dar ir
kreivi)...?
Daugiau tingiu rankioti (dar tikrai YRA KĄ). Bent tiek/tai sutvarkyk
nesipūsdamas. Tikiuosi, kad dar ne vieną sykį įdėmiai, atidžiai,
nuosekliai perskaitysi ir jei nepastebėsi dar bent tuzino akis badančių
klaidų, tai jau irgi bus tam tikras požymis, ar ne...?

(kai tiek tokių klaidų, tai nesitikiu, kad suvoktum/priimtum esmingesnę
kritiką...)