Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Remigijus
Data: 2018-04-05 11:01:45
Mano QNAP TS-431 su Freescale™ ARM®v7 Cortex®-A9 dual-core 1.2GHz
processorium kai HDD standby: sunaudoja 14.84W. Bet esmė tame, kad šitas
procesorius per lėtas. Duomenis tinklu stumdo tik ~ 40 MB/s, diskus
scrubina ~ 25mb/s. Ir šitas operacijas darant procesoriaus sunaudoja 100%.

Kitas NAS surinktas su AMD E-350 dual-core 1.6 GHz procesorium Idle
sunaudoja 24,2W. Duomenis tinklu stumdo ~110 MB/s, scrubina ~ 200MB/s
Tinklu varinėjant failus nepakyla cpu daugiau kaip 30%, scrubinant
naudoja 100%.

QNAP scrubindamas 8 kartus ilgiau naudoja diskus, tinklu stumdant failus
irgi daugiau laiko užtrunka. Taigi tuo metu ir elektros daugiau suvartoja.

Taigi išvada tokia, kad surinktuko sparta yra kartas didesnė, laisvė
pasidaryti funkcionalumą kokio reikia, kaina pigesnė.

Grubiai paskaičiavus 10w skirtumas 24/365 per 5 metus siekia ~ 47 Eurus,
E350 be diskų kainavo 150 EUR + susirinkau pats.
QNAP be diskų kainavo 250 EUR. Taigi QNAP atsiperkamumas įskaičiavus
elektros skirtumą būtų daugiau nei 10 metų, o sparta ir funkcionalumas
akivaizdžiai atsilieka nuo surinktuko.