Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: niekas
Data: 2018-03-20 21:16:09
As kai gaminaus nasa su freenu- taip apie 8g ramo net
 nesvajojau... sudejau kiek turejau 2g ir viskas sukosi...
Ir patikeki manimi- pasikurt nasa su openmediavult pvz. tai kaip
 tris pirstus apm... Turiu darbe reikalu su stipriai didesnem
 sistemom..., bet nesu linuxistas... bet ovm pakurt man buvo
 lengviau nei kyocera tinklini printeri priverst dirbt
 ??...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/