Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-29 15:23:07
On 2018-03-29 15:17, Rimas wrote:
> Dar mano pasvarstymuose yra nas statyt miegame šalia tv - ir tokia
> bandūra ten niekaip į dizainą neįsipaišytų :)

Tai apsispręsk, ant spintos ar prie lovos, nes priešingos užduotys ;)

O pasvarstymuose apie "NAS miegamajame", aš būčiau tokio sprendimo
priešininkas, nes tai papildomas triukšmas. Naktį NAS ošimas ir HDD
garsai tikrai gali erzinti, ypač, jei norėsi palikti NAS kokius
torrentus siųsti. NAS'ui ar serveriukui gera vieta yra koridoriuje,
sandėliuke, garaže ir pan., bet tik ne miegamajame. IMHO.