Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: niekas
Data: 2018-03-20 18:23:29
Nenoriu niekam pirsti savo nuomones bet.... Nx tie dedikuoti nas'ai...

Pries kazkiek metu pasidariau nas is atomo intelines d150 mini itx
 mamkes... Dare viska, ka sugalvoadavau... Sukosi
 freenas...

Atejo nauji laikai, prireike toj pacioj vietoj paleisti dar ir
 zonemainderi _12_ hd kameru...
Na ir ka- jokiu problemu:  nauja mamke, nauji diskai+ seni dar ten
 pat (deze diedele, telpa 8....), sukasi dabar o
penmediavault/transmision/ftp/tftp/samba +zonemainderis.....

Zinok tikrai niekada nepasigailejau, kad neemiau dedikuotos dezutes....

Del mini itx hardvaro- MRT cia dievas, tikrai patars...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/