Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-21 01:05:44
On 2018-03-20 21:17, niekas wrote:
> Tai ta dauguma useriu net neisivaizduoja, kad "nededikuotuose"
>   lygiai taip pat tik poros varnu reikia... Bet esant reikalui jas
>   gali isplest iki simtu...

Bet iš kur jis tokį gaus? Paprašys ko nors surinkti? Ir paskui tas
kažkas už visą šitą reikalą atsakys :)

Manęs dažnai prašo patarimų dėl NAS pirkimo ir kokius 9 kartus iš 10 aš
ir patariu kokį nors Netgear, Synology ar QNAP, nes tiesiog objektyviai
suprasdamas kliento poreikius ir galimybes, aš sau negaliu leisti jam
siūlyti DIY su FreeNAS, NAS4Free, OMV ir t.t., nes jaučiu atsakomybę
siūlydamas netinkamus žmogui sprendimus. O tam kas dešimtam, tai galima
drąsiai ir tokius variantus siūlyti ar net hp microserver su kokiu nors
windows server, nes žinau, jog susidoros ir bus patenkintas.

Tsakant, pagal Jurgį ir kepurė.