Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Rimas
Data: 2018-03-29 15:35:12
On 2018.03.29 15:24, MRT wrote:

> Tai deze gali but vulgaris, jei ant spintos.. ir mini ITX prasmes nera..
> mATX pakankamai kompaktiska, didesnis pasirinkimas ir kaina palankesne..
> o miegamajam statai ne NAS'a, o maza aparata imanti media is NAS ir
> rodanti i TV..
> Dar variantas - telikas, kuriam nereikia aparato, kad parodytu filmus is
> NAS'o..

Tai ir dabar tv moka rodyt iš naso ir iptv moka,  ir android box yra tam
miegame prie to tv - tiesiog patogiau naršyt youtube ir pan su airmouse
(nemėgstu castint iš tv ar planšetės).

Man "bėda" su nas'u ant spintos, kad kartais reikia lipt iki jo. Hdd
kokį išorinį pajungt, kad pabackupint ir pan.

Kitos vietos netinka, nes WAN/LAN ateina tik ant spintos ir paskui į
switch'ą miegame.

Tai ir galvoju, kaip čia nušaut vienu šūviu 2 zuikius - kad ir ten, ir
ten tiktų.