Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: niekas
Data: 2018-03-20 20:15:46
niekas <belekoks@kazkur.lt> Wrote in message:
> [...]
>
> Pries kazkiek metu pasidariau nas is atomo intelines d150 mini itx
>  mamkes... Dare viska, ka sugalvoadavau... Sukosi
>  freenas...
>
> Atejo nauji laikai, prireike toj pacioj vietoj paleisti dar ir
>  zonemainderi _12_ hd kameru...
> Na ir ka- jokiu problemu:  nauja mamke, nauji diskai+ seni dar ten
>  pat (deze diedele, telpa 8....), sukasi dabar o
> penmediavault/transmision/ftp/tftp/samba +zonemainderis.....
>
> Zinok tikrai niekada nepasigailejau, kad neemiau dedikuotos dezutes....
>
> Del mini itx hardvaro- MRT cia dievas, tikrai patars...

P.S. del medios- mano nase sukosi ir dabar sukasi plex servas...
Prie namuose turimu tv pajungti rasppberry pi3 su suinstalinta
 Rasplex distra...  Dar nebuvo  _nei vieno_ failo kurio sitas
 komplektas neparodytu....
Nors dauguma parodo ir " integruoti" smart tv plejeriai... Bet
 Rasplex raspberyje _man_ pats geriausias...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/