Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Rimas
Data: 2018-03-29 14:43:05
On 2018.03.29 14:28, Darenas wrote:
> nesuprantu nx 3x galingesnis nas, jei sito perdaug? Tipo po 5m dar nauddosi
> ir kazko netrauks? :)
> Apie enregetines sanaudas pagalvojai su savadarbiu? Nebus, kad po 3m bus
> kainoje tapats.
>

> Darenas

Turėjau mintį, kad transkodint visą video jei reikia/norėčiau ir pan.
Jei naudot tik kaip file serverį, tai aišku kad nereikia tokių
galingumų. Kaip minėjau užtenka pilnai ir mano 5m senumo zyxeliuko
(aišku jam trūksta galios, jei kočioja torentą ~10MB/s ir tuo metu dar
nori kokį remux'ą iš daug GB pažiūrėt).

Na ir kiek tos aliektos galės ryt, jei koks intel cpu j5005 10W valgo?
Šitas j5005 toks silpnesnis, jau nesigauna 3x, o tik 2x...

Pas synology iki 500eur iš vis nėra nas'o su padoriais procais
(brangesnių ir nežiūrėjau).