Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Darenas
Data: 2018-03-29 08:49:07
Jei dar nenusipirkai galiu trumpa review.

Turiu 218play jau savaite, viskas veikia puikiai, torrentai, filmai, backup
is darbinio kompo. Nuotrauku perziura irgi ok.
Tiesa mano nuotraukas  apie 100gb ilgai indeksavo, bet manau tai normalu.
Dar pastebejau, kad mano miegamojo telikas kuris ant wifi pastabdo su 26gb
hd filmais, bet manau tv problema, nes salono ant wifi viskas ok.

Visa kita kaip uoga, puikiai veikia ir foto backup is telefono. Na su mano
poreikiais, man jo net perdaug.

Jei kas domina konkreciai - klausk.

Darenas