Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Darenas
Data: 2018-03-21 07:22:53
Kas liecia mane susirinkciau be problemu su softu irgi nensusipykes, tika
paleidom nauja serveri biure.
Esme tame, kad kai dx kitu reikalu, nera laiko, o ir jau noro kazka kurti,
kai yra sukurta uz tuos pacius pinigus ko uztenka ir paprasciau.
Visko gyvenime neismoksi.
O ir sakau, filmams ir kelioms foto statyti kompiuterini nasa su energijos,
laiko ir t.t. sanaudom - tesiog kvaila.

teisingai apie kepure.

Darenas