Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: MRT
Data: 2018-03-29 14:18:37
> P.S. aš dar napasiėmiau nieko. Mėtausi tarp pasidaryk pats (pagal MRT rekomend.) ir synology 218play arba 218+
>
> Pasidaryk pats žavi, nes - na už tą kainą išeina 3x galingesnis nas'as.
> Bet pisliava su softu.

o gabaritai?.. miniITX gaunasi nemazos dezes,
pvz. 20 plotis, 20 aukstis, bet ilgis 40cm !!

siaip idomus korpuselis:
http://www.skytech.lt/bfcphe300wwxkkrp-bitfenix-miniitx-phenom-usb-mic-spk-white-minitower-p-246533.html

Dimensions (WxHxD) 250 x 330 x 374mm
Motherboard Sizes Mini-ITX
3.5” Drive Bays x 6 (5 + 1 using included adapter)
2.5” Drive Bays x 11 (5 + 2 + 2 + 1 + 1 using included adapter)

Irgi gan griozdiskas, bet isplanavimas idomus.

O paskui verta pasitikrint, kiek didesnis mATX'as, pvz.:
http://www.skytech.lt/rc344skn2-korpusas-psu-cooler-master-elite-344-mini-tower-usb3-miniitx-microatx-p-137669.html
http://www.coolermaster.com/case/mini-tower/elite-344-usb3/
Dimension (W x H x D) 183 x 356.8 x 436mm
5.25" Drive Bays 2 (exposed)
3.5" Drive Bays 1(exposed), 5(hidden)

------

http://www.skytech.lt/ds418-synology-ds418-4bay-nascase-p-366685.html
CPU Realtek RTD1296 Quad Core 1.4 GHz
Dimensions 166 mm x 199 mm x 223 mm
Number of drives/bays 4

http://www.skytech.lt/ds418j-synology-ds418j-4bay-nas-server-p-364606.html
CPU Realtek RTD1293 Dual Core 1.4 GHz
Dimensions 184 mm x 168 mm x 230 mm
Number of drives/bays 4

http://www.skytech.lt/as6404t-asus-asustor-tower-nas-as6404t-hddssd-intel-celeron-j3455-quadcore-proce-p-360009.html
https://www.asustor.com/product/spec?p_id=53
Palaikomų diskų skaičius up to 4 HDD/SSD
Procesoriaus modelis Celeron J3455 (Quad-Core) << truputi senesnis nei J4005, kur Skylake kastruota GPU.
Vidinė operatyvioji atmintis 8 GB
Size: 185.5(H) x 170(W) x 230(D) mm

Dezes dvigubai mazesnes ir hotswap'iniai HDD.. dezes ardyt nereik, kai norisi pakeisti HDD..
Tiesa, dezes akiai grazesnes, bet nors ir tyliu 4*3,5" HDD gali pasiulyti slept ta deze kazkur i tamsiuka..