Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Rimas
Data: 2018-03-20 20:40:58
On 2018-03-20 20:15, niekas wrote:

> P.S. del medios- mano nase sukosi ir dabar sukasi plex servas...
> Prie namuose turimu tv pajungti rasppberry pi3 su suinstalinta
>   Rasplex distra...  Dar nebuvo  _nei vieno_ failo kurio sitas
>   komplektas neparodytu....
> Nors dauguma parodo ir " integruoti" smart tv plejeriai... Bet
>   Rasplex raspberyje _man_ pats geriausias...

Man buvo kilus mintis pasantykiaus su rpi-3b+
Bet ne dėl media grotuvo, o šiaip iš smalsumo. Na ir pasikurt kokį
nextcloud/owncloud ir pan. telefų foto backup'amps.

Bet kai susikrauni komplektuką - gaunas 70-80eur už neaišku ką:
nei softo, nei nieko dar nėra :) Tada pradedi galvot, ai, ką čia žaist,
gal iškart damest 100-150eur ir sumaigyt pora varnelių. Tikrai bus
geriau nei tas raspberry..

Tai vat tokios dilemos :)

Nes ir tas freenas - tai kaip rašo, min 8gb ram, dar ten kažkas su
plokštėm - tipo vienos tinka labiau nei kitos ir t.t. ir pan.

Reik PISTIS :) Kam tai prie širties - pavydžiu :)
Man prie širdies, bet bijau, kad neturėčiau kantrybės viską davest iki
galo... O jei nedavesi - tai pinigai šiknon...