Tema: Re: Synology DS218play
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-29 15:10:03
On 2018-03-29 14:52, Rimas wrote:
> Dabar mano nas iš vis stovi koridoriuje ant spintos, tai aš ten galiu ir
> 600x2000x300mm (I x P x A) pastatyt dėžę :)
>
> (ta prasme, bėda būtų tik su aukščiu)

Jokių bėdų. Su tokiom erdvėm imti mažiuką suspaustą keisą yra
neprotinga. Kam save riboti?

Imk tą patį Define R5 bet kurios tau patinkančios ir tinkamos spalvos ir
guldyk ant šono. Kad būtų patogu jo priekines dureles atsidaryti dulkių
filtro pravalymui, priklijuok tinkamos spalvos keturias gumines kojytes
ant lipdukų prie keiso šono ir iš vertikalaus keiso gausis horizontalus.
Tvarkingam Define R5 keiso veikimui ir pakankamai geram aušinimui
horizontalioje padėtyje nematau jokių trukdžių.

O kad visa tai dar ir labai gražiai atrodytų, statyk keisą į kairįjį
spintos kampą, kad nesimatyti tikrojo keiso dugno.

p.s. tik nepirk Define R5 su langu, nes, apart didesnio triukšmo, jokių
bonusų nepatirsi.