Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-08-31 01:48:48
2017-08-28 10:09, vigi@nomail.se rašė:
> Man reikalingas ilgalaikis pasibaigusiu projektu archyvavimas, todel
> diferencinis archyvavimas visai neaktualus
> Zip'ai irgi abejotini. Didzioji dalis failu paveiksliukai ir video. Lengvai
> zipuojamu failu pagal diske uzimama vieta salyginai nedaug. Sutaupyti 5-15%
> nera taip jau svarbu. Be to jei archyva perziureti paims kolega, tai gali
> ir prasikeikti su zipais.
> Automatinis backupas irgi neaktualu. Kiekvienas atvejis individualus. Kai
> kada palieka man tiesiog isorini HD, o kai kada tenka perziureti kompa at
> net tinkla kad viska nukopipijuoti.

mano 2ct:

Projektų kišti į ZIP'us negalima. Nepatogu kai reikia išarchyvuoti ir
juose ieškoti. Viskas saugoma naudojama forma ir pagal nustatytą
katalogų struktūrą.

Pabaigtus projektus reikia kišti į "šaltesnę" vietą. Ji neturėtų būti
lengvai pasiekiama eiliniam Džo.

Ant viso turimo gėrio užsiundai automatinius backup'us: pilnas
pirmadienio ryte (kompiuterio laiku, ne darbuotojų), likę inkrementiniai
- nuo antradienio iki sekmadienio. Sėkmingai padaryti backup'o kopiją
automatiškai saugai off-site.

Fiziškai backup'ams turi būti atskiras kompas, saugomas kitoje (ne
pagrindinėje) serverinėje. Po apturėtų fokusų su diskais aš jam norėčiau
RAID 6 masyvo.

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz