Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: benamis
Data: 2017-08-24 15:56:22
Kaip pvz kokiam nors DC sukasi koks 1000 disku tai zinai, atrodo kad jie
krenta kaip muses, bet juk tam raid'as ir skirtas, kad issprestu sia beda.

As nesu pries salta backupa, tiesiog nematau siuo atveju kitos iseities. Tas
juostas iskisti meginat nepasigiline i situacija. Pamatet reikalavima 10
metu, aha, "LTO up to 30 years" -> zjbs pirk juostini irengini ir pilna
stalciu juostu. Nors toje imoneje turi neigiamos patirties su jomis ir
itariu nifiga ju ten nenori. Cia reikia paprasto sprendimo ir tiek. Viskas
labai grazu kai archyvavimo softas + atitinkamas hardwaras. Bet pakisti tik
juostini irengini ir siulyti su piestuku uzsirasyti kas juostoje yra.... ka
as zinau:D

"fenix@w"  wrote in message news:onmhr8$k2d$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.24 15:30, benamis rašė:
> Cia ne tik naudojimo instrukcija paskaicius. Tiesiog esu turejes
> blogu/nenuskaitomu juostu ir taip tvirtint negaleciau, kaip kad
> Dainiushas drasiai parase.

o as esu turejes dxja susichujarinusiu disku. tikrai dxja!

> O alternatyva jau parasiau, kazkuriame poste. Disku kruvele i raida.
> Pletimas pagal poreiki daduriant daugiau disku ar pakeiciant esamus
> didesniais.

tai tu is esmes esi pries "salta" backup?