Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: benamis
Data: 2017-08-24 16:17:01
Ok, paimam pavyzdi - "vigi" raso tuos duomenis i juostas. Ant juostos ne
tiek jau daug vietos bet ok. Uzraso "2017-08-24 petro bardakas", "2017-08-24
jono desktopo folderiai" ir t.t. dabar 2025 metais "vigi" ten nei kvapo
nebera. Yra koks "givi". Kaip jam atrasti projekta xxx? Kaip apskritai
zinoti, kad cia tikrai visos juostos? Gal kolega naudoja juosta kaip
puodelio padekliuka?

Taip kad pofik kokia laikmena, ar tai diskas, ar usb raktas ar juostos,
neturint softo kuris tvarkosi su archyvavimais - nusilausi galva. Cia reikia
irenginio, kad galetum paleisti bent paprasta paieska ir visi duomenys butu
"vienoj vietoj"

"fenix@w"  wrote in message news:onmip6$kta$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.24 15:56, benamis rašė:
> Kaip pvz kokiam nors DC sukasi koks 1000 disku tai zinai, atrodo kad jie
> krenta kaip muses, bet juk tam raid'as ir skirtas, kad issprestu sia beda.
>
> As nesu pries salta backupa, tiesiog nematau siuo atveju kitos iseities.
> Tas juostas iskisti meginat nepasigiline i situacija. Pamatet
> reikalavima 10 metu, aha, "LTO up to 30 years" -> zjbs pirk juostini
> irengini ir pilna stalciu juostu. Nors toje imoneje turi neigiamos
> patirties su jomis ir itariu nifiga ju ten nenori. Cia reikia paprasto
> sprendimo ir tiek. Viskas labai grazu kai archyvavimo softas +
> [...]

saltas backup taip ir daromas: isimi laikmena ir uzrasai kas joje. ne
kitiap. gali but juosta, gali hdd. kad diskai su archyvine medziaga
suksis 10metu - ideja pati savaime nesamoninga. archyvas ir skirtas tam,
kad jame kaaaaartais reikia pasikuist. jeigu jo reikia daznai, tai
nichuja ne archyvas ten, o einama duombaze

dc pavyzdziu yra tiek su tokiais diskais kurie sukasi visa laika, tiek
su archyvavimu. viskas atsiremia i elektros sanaudas ir gb kaina.

dar kokiais 2005 darant juostu backup viskas buvo padaryta +/- kaip
sakei: vienas mygtukas. mano atveju buvo ir raid1 salia.