Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: benamis
Data: 2017-08-28 10:52:50
Viskas ten ok. Namams puikus sprendimas. Read/write operaciju nedaug, tai
jinai be vargo ir gyvens ilgai. O jei ir nusprogs, gal gi namu useris
isgyvens keletos dienu downtime :) Beje, sata jungciu buna trukumas, tad
uzbootinti is usb rakto - privalumas. Aisku smagiau atskiras diskas, bet juk
tai ~50-80 eur vertes klausimas. Beje, dabartiniai serveriai turi sd
korteles bootinimui. Pvz koki vmware esxi sukisi ir viskas ten eina kaip per
sviesta

"fenix@w"  wrote in message news:oo0gv6$9me$2@trimpas.omnitel.net...

2017.08.28 10:27, benamis rašė:
> Ai prisiminiau, dar eksperimento vardan buvau pasikures bootini usb
> rakta. Is jo startuodavo openfilerio OS ir tada jau visi fiziniai diskai
> tiesiai i raida atiduoti :) Tai kaip ir dar vienas variantas

zinant flashkiu patikimuma, tas os galetu startuoti is elementaraus
disko. o tas os gali but normalus, pvz windows server :)