Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-24 13:57:15
2017.08.24 13:49, vigi@nomail.se rašė:
> Nu rupintis tuo dabar reikia man. Pageidautina kad tai neuztruktu daugiau
> valandos per menesi :)

juosta pakeist ir paspaust mygtuka trunka po minute-dvi. realiai viskas
ant tiek paprasta, kad gali treniruota sekretore tai padaryt, netgi ir
turetu tai daryt, nes aitysnikas turi svarbesniu darbu!

> Juostos pas mus buvo naudojamos serveri automatiniam backupui. Niekad
> neteko girdeti kad kas kadanors butu bandes nuskaityti kas ten irasyta.
> As isivaizduoju kad is juostos uzima daugiau laiko nuskaityti. HD prijungi
> ir viska matai.

backup testavimas: butina dalis. bent jau random failus issirink kelis
ir paziurek, ar ok.
be to, jeigu servas jau su juostom, tai is esmes infrastruktura jau
turi, ane? aisku ten tos juostos archjiskos 40Gb, bet nepasakyciau, kad
procedura sunki