Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: kef
Data: 2017-08-29 16:17:52
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:oo3n2r$7ch$1@trimpas.omnitel.net...

> Aptariamam kontekte (kai mazi load, o cia "backup" storage =
> load'as mazas arba kontroliuojamas, t.y. rebuild'o metu atkirsti LAN'a
> eina)
> gali sueit tiek tas UnRAID (kuris vis vien panasus i RAID3/5) arba RAID5..
> Tik kazkaip gausiai jo rekomentuoti vis vien man nesinori. Atsirinks pats
> kas jam geriau.

Greiciau panasus i MS storage space su parity resilience.
https://www.windowscentral.com/how-use-storage-spaces-windows-10

JBOD (su parity ar be) gan smarkiai skiriasi nuo RAIDo. JBODe diskai
belekokio dydzio neprarandant likuciu skirtumu tarp didesnio ir mazesnio
HDD. Reiskia ir sudetingesnis kodas ir greitis jei ne visada, tai bent
kartais prastesnis.