Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-24 16:02:30
2017.08.24 15:56, benamis rašė:
> Kaip pvz kokiam nors DC sukasi koks 1000 disku tai zinai, atrodo kad jie
> krenta kaip muses, bet juk tam raid'as ir skirtas, kad issprestu sia beda.
>
> As nesu pries salta backupa, tiesiog nematau siuo atveju kitos iseities.
> Tas juostas iskisti meginat nepasigiline i situacija. Pamatet
> reikalavima 10 metu, aha, "LTO up to 30 years" -> zjbs pirk juostini
> irengini ir pilna stalciu juostu. Nors toje imoneje turi neigiamos
> patirties su jomis ir itariu nifiga ju ten nenori. Cia reikia paprasto
> sprendimo ir tiek. Viskas labai grazu kai archyvavimo softas +
> [...]

saltas backup taip ir daromas: isimi laikmena ir uzrasai kas joje. ne
kitiap. gali but juosta, gali hdd. kad diskai su archyvine medziaga
suksis 10metu - ideja pati savaime nesamoninga. archyvas ir skirtas tam,
kad jame kaaaaartais reikia pasikuist. jeigu jo reikia daznai, tai
nichuja ne archyvas ten, o einama duombaze

dc pavyzdziu yra tiek su tokiais diskais kurie sukasi visa laika, tiek
su archyvavimu. viskas atsiremia i elektros sanaudas ir gb kaina.

dar kokiais 2005 darant juostu backup viskas buvo padaryta +/- kaip
sakei: vienas mygtukas. mano atveju buvo ir raid1 salia.