Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: YZF
Data: 2017-08-28 12:19:57
As vienuose namuose esu pastates filmu serveri (NAS) pagal sita principa.

visa OS telpa i eiline USB flashke, kuri pilnai susikonfigina (nuo
nulio) kiekvieno uzsikrovimo metu. T.y. nera jokios instaliacijos ir
jeigu flashke numire (man taip buvo) tai perki kita flashke, turini
kopini i ja, idedi ir vel viskas veikia.

O hardai savo ruoztu, nepriklausomai sukasi sujungti i hardu-masyva su
tuo parity disk kuris veikia kaip atsarga jeigu kazkuris vienas saibom
nueina. Ir man rodos net jeigu vienas diskas saibom nueina ir atsarginis
irgi sugenda tai tu prarandi tik ta viena diska o ne visus (duomenys
kituose islieka).

hdd, kaip rasiau, sugenda, dedi kita (gamintojas px svarbu talpa butu ta
pati) ir niekas nieko net nepajaucia. Nu ten galima dar visokiu addonu
ir konfigu pasidaryti, pvz hdd jeigu neveikia tai jie programiskai
issijungia (sleep rezimas) ir nesisuka, kas sumazina ju temperatura ir
prailgina tarnavimo laika nu ir t.t.